niedziela, 12 maja 2013

OLIMP LABS - recepta dla skóry i oczu...




Witajcie

Dzisiaj ponownie wracam do suplementów, które sama cenię i staram się wybierać je zgodnie z potrzebami i zdrowotnymi i pielęgnacyjnymi. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić dwa kolejne suplementy marki OLIMP LABS, a mianowicie: BETA-SOLAR® oraz LUTEINA BIO-COMPLEX®.

Piękna opalenizna to zawsze mój znak rozpoznawczy. Mam ciemną karnację, jednak uwielbiam być także ładnie opalona. Wiem, że nie wszyscy są zwolennikami opalenizny, ja jednak po prostu kocham przebywać na słońcu. Dla mnie nie ma temperatur zbyt wysokich – im cieplej, tym ja czuję się lepiej (stąd często uważam, że zupełnie nie pasuję do polskiej strefy klimatycznej).



Opalanie to mój sposób na relaks, co może dla wielu z Was być dziwactwem, ale już dawno doszłam do wniosku, że nie pasuję do wielu norm. Staram się jednak być rozważna i nigdy nie przesadzam. Używam dobrych kosmetyków ochronnych i pielęgnacyjnych, ale także wspomagam się suplementami.

Przez długi czas wystarczały mi soki z marchewki, jednak do czasu, kiedy zaczęłam miewać problemy żołądkowe, po zbyt dużej ilości. Zaczęłam się więc wspomagać β-karotenem w tabletkach, który jak wiadomo wpływa na ładniejszy kolor skóry, w tym kolor opalenizny, a także pozwala skórze szybciej i ładniej się opalać. 



Sam β-karoten (nawet ten z suplementów naturalnych, tak są ekstrakty z marchewki), to jednak za mało jeśli ktoś, podobnie jak ja, z racji wieku i delikatnej skóry, zaczyna mieć problemy z pękającymi naczynkami. Potrzebna jest więc także wspomagająca witamina C. I przy takich potrzebach, za radą farmaceutki zainteresowałam się preparatem OLIMP LABS o nazwie BETA-SOLAR®.

Znałam już markę z wielu innych produktów, dlatego od razu byłam pozytywnie nastawiona. Tego roku wróciłam do niego ponownie i dzisiaj właśnie zalety tego preparatu chcę Wam zaprezentować. Bowiem BETA-SOLAR® to nie tylko β-karoten, ale preparat łączący związki i minerały wpływające na ładną pigmentację skóry, w tym poza β-karotenem, miedź i likopen oraz kompleks zapobiegający stresowi oksydacyjnemu skóry i witamina C z cynkiem pozwalające na wzmocnienie naczyń krwionośnych i ładniejszy wygląd skóry.



Zażywam BETA-SOLAR® od wiosny (która tego roku wybuchła letnimi upałami J) i już zauważyłam jego fenomenalne i już wcześniej znane mi działanie. Mam już skórę w kolorze miodowej-czekolady, co jest charakterystyczne dla opalenizny śródziemnomorskiej. Kolor opalenizny, jak na pewno wiecie, jest różny. Dzięki temu odstawiłam już wszystkie kosmetyki typu podkładów i pudrów, bowiem ich po prostu nie potrzebuję.

Ponadto nie boję się depigmentacji skóry (już wyleczyłam się z bezmyślnego opalania w solarium, co było modne kilka lat temu, a u mnie doprowadziło do powstania niezbyt ładnych przebarwień, na szczęście do wyleczenia). Jednocześnie chronię skórę kompleksem specjalnie dobranych związków i minerałów, mogąc cieszyć się pięknym słońcem.



Nikogo oczywiście do opalania nie namawiam, chociaż nie rozumiem (naprawdę), jak słońce może męczyć. Dla mnie każdy upał to świeża dawka energii, która pozwala mi „przenosić góry” i wpływa na mój dobry humor. Natomiast kiedy temperatura spada poniżej +20oC, jest mi po prostu zimno. Lekarz stwierdził, że u mnie ma to związek z krążeniem, które także mam bardzo dziwne. Przynajmniej wyniki pomiarów ciśnienia są bardzo komiczne, ale przynajmniej wiem, skąd u mnie pojawiające się migrenowe bóle głowy…

Wracając jednak do tematu głównego – wszystkim lubiącym kąpiele słoneczne polecam preparat BETA-SOLAR®. Już po miesiącu zauważycie różnicę, a naprawdę wiem, o czym piszę. I wszystkim, życzę wiele słońca.



Drugim z preparatów, który dzisiaj chciałam przedstawić, jest LUTEINA BIO-COMPLEX®. Jest to preparat, po który sięgnęłam z powodu komputera. Zauważyłam bowiem, że często wieczorem, po całym dniu pracy przy komputerze zaczynam mieć problemy ze wzrokiem.

Najpierw pojawiła się suchość oczu, którą starałam się załagodzić kroplami. Jednak w momencie kiedy zaczęłam zauważać utratę ostrości wzroku, pieczenie i bóle, udałam się więc do lekarza w obawie, że czekają mnie okulary. Na szczęście jeszcze takiej potrzeby nie ma, ale otrzymałam nakaz ograniczenia pracy przy komputerze. Co niestety możliwe nie jest.



Oczywiście mogłabym zrezygnować z blogowania, jednak dlaczego mam sobie odmawiać przyjemności? Mogłabym zrezygnować z czytania książek – nie jednak nie. Z tego nigdy nie zrezygnuję, chyba, że naprawdę zostanę ślepcem. Pomyślałam więc o wspomaganiu oczu, w zakresie prewencji. I tak wybrałam preparat LUTEINA BIO-COMPLEX®.

Jest to suplement, który zawiera luteinę (ekstrakt z roślin) taurynę, bioflawonoidy cytrusowe i witaminę C oraz selen i cynk przyczyniający się do utrzymania prawidłowego widzenia. Jak widzicie skład bardzo dobry jakościowo (jak każdy z suplementów marki OLIMP LABS), pozwalający na prewencję i wspomaganie ochrony oczu. 



Preparat zażywam dopiero od niedawna, stąd o efektach nie mogę się jeszcze w pełni wypowiadać. Mam jednak szczerą nadzieję, że dokonałam mądrego wyboru i w ten sposób mam świadomość, że chronię swoje oczy. A te jak wiadomo, są bardzo ważne, w każdym wieku. Tyle, że w moim przypadku, lata też mają już (niestety) znaczenie.

A tak dygresyjnie w temacie oczu i naszej "wspaniałej" służby zdrowia. Kilka tygodni temu mojemu synowi wbiło się coś do oka i strasznie się męczył. Mimo domowych zabiegów o 23 obudził się z płaczem, oka prawie ni było widać, więc mąż zawiózł go na pogotowie. Wrócili po 20 minutach. Okazuje się bowiem, że lekarz nie schodzi z piętra do przypadków, w których oko nie jest uszkodzone i nie ma krwi... I pozostawiam to bez komentarza... 



Zawsze byłam za stosowaniem mądrej i przemyślanej suplementacji. Staram się zapobiegać, wybierając te preparaty, które uważam za potrzebne mojemu organizmowi i kieruję się zauważanymi problemami. Na pewne choroby nie ma oczywiście tak łatwych sposobów, jednak sama jeszcze nie muszę się leczyć.

Prewencja jest ważna, jest istotna – a oczy także potrzebują naszej pomocy. Sama wybrałam preparat LUTEINA BIO-COMPLEX®, który wpływa na stan zdrowia moich oczu i tym samym pomaga mi w codziennym funkcjonowaniu. Moim zdaniem, naprawdę warto…  

Od producenta:


BETA-SOLAR®
DLA PIĘKNEJ OPALENIZNY: Słońce & Solarium

Preparat polecany: osobom korzystającym z kąpieli słonecznych i solarium dążącym do uzyskania pięknej opalenizny oraz ochrony skóry przed stresem oksydacyjnym.

Beta-SOLAR®  to suplement diety stanowiący kompozycję aktywnych składników, zestawionych w trzy formuły. Pro Tan Blend zawiera w swoim składzie m. in. miedź, która pomaga w utrzymaniu prawidłowej pigmentacji skóry. Antiox-protect skin Blend to mieszanina naturalnych antyoksydantów: witaminy E, selenu i manganu, a także ekstraktu zielonej herbaty, które przyczyniają się do wzmocnienia ochrony organizmu przed stresem oksydacyjnym. Witamina C i cynk, będące składnikami Beauty skin Blend pomagają utrzymać dobrą kondycję skóry.



Informacja żywieniowa, 1 kapsułka:
Pro Tan Blend             
Beta-karoten: 15 mg
Astaksantyna: 2 mg
Likopen: 1 mg
Luteina: 2 mg
L-tyrozyna: 100 mg
Chelat aminokwasowy miedzi Albion®: 10 mg
Antiox-protect skin Blend      
Ekstrakt zielonej herbaty (98% polifenoli, 80% katechin, 55% EGCG): 50 mg
Witamina E: 12 mg (100%*)
Chelat aminokwasowy manganu Albion®: 6,25 mg
w tym: mangan: 1 mg (50%*)
Selen: 27 µg (50%*)
Cystyna: 10 mg
Beauty skin Blend       
Kwas hialuronowy: 1 mg
PureWay-C® Opatentowany kompleks witaminy C i bioflawonoidów cytrusowych: 88,9 mg
w tym: witamina C: 80 mg (100%*)
Chelat aminokwasowy cynku Albion®: 50 mg
w tym: cynk: 10 mg (100%*)
* %ZDS - procent realizacji zalecanego dziennego spożycia



 
Składniki: beta–karoten, L-tyrozyna, witaminy (kwas L-askorbinowy – wit. C (PureWay-C®), octan DL-α-tokoferylu – wit. E), składniki mineralne [diglicynian cynku (chelat aminokwasowy cynku Albion®), diglicynian miedzi (chelat aminokwasowy miedzi Albion®), diglicynian manganu (chelat aminokwasowy manganu Albion®), selenian (IV) sodu], ekstrakt zielonej herbaty, astaksantyna, likopen, luteina, cystyna, hialuronian sodu, bioflawonoidy cytrusowe, celuloza mikrokrystaliczna - substancja wypełniająca, stearynian magnezu - substancja przeciwzbrylająca, kapsułka (żelatyna – składnik otoczki, barwnik: E 171).
Opakowanie: 30 kapsułek/Cena: 30,20 zł

LUTEINA BIO-COMPLEX®
W TROSCE O TWOJE OCZY
 
Preparat przeznaczony: jako suplement diety dla osób dążących do utrzymania prawidłowych czynności narządu wzroku.
 
Suplement diety zawierający luteinę pochodzącą z bioaktywnych ekstraktów roślinnych. Preparat został wzbogacony dodatkiem tauryny, bioflawonoidów cytrusowych oraz witaminy C, która uczestniczy w produkcji kolagenu (białka strukturalnego znajdującego się m. in. w oku). Formuła zawiera także selen, będący składnikiem zaangażowanym w ochronę komórek przed uszkodzeniami oksydacyjnymi oraz cynk, w postaci wysoko przyswajalnego chelatu aminokwasowego Albion® (diglicynian cynku), który przyczynia się do utrzymania prawidłowego widzenia.



Informacja żywieniowa: 1 kapsułka  [%ZDS*]
Luteina (100 mg ekstraktu luteiny 20%): 20 mg        
Tauryna: 200 mg         
Bioflawonoidy cytrusowe 40%: 50 mg          
Witamina C: 30 mg [40%]
Chelat aminokwasowy cynku Albion®: 37,5 mg      
w tym cynk: 7,5 mg [75%]
Selen: 30 μg [54%]
*%ZDS - procent realizacji zalecanego dziennego spożycia.

Składniki: tauryna, luteina, bioflawonoidy cytrusowe, kwas L-askorbinowy (wit. C), diglicynian cynku (chelat aminokwasowy cynku Albion® Zinc Chelazome®), selenian (IV) sodu, stearynian magnezu – substancja przeciwzbrylająca, celuloza mikrokrystaliczna - substancja wypełniająca, kapsułka (żelatyna – składnik otoczki, barwnik: E 171).
Opakowanie: 30 kapsułek/Cena: 29,25 zł


Przypominam też, że do dnia dzisiejszego możecie zgłosić się do KONKURSU z OLIMP LABS, w którym wygrać można wspaniałe zestawy suplementów.
SZCZEGÓŁY: TUTAJ

Co sądzicie na temat ładnej opalenizny?
A jak dbacie o swoje oczy?
Zapraszam do rozmowy...
 

24 komentarze:

  1. Tego typu suplementy raczej nie są dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy Beta-Solar może być stosowany przy BARDZO jasnej karnacji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, tym bardziej, że dodatkowo zapewnia ochronę skórze...

      Usuń
  3. ciekawa jestem jak przy dłuższym stosowaniu się spiszą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beta-Solar stosuję już drugi sezon i jestem ogromnie zadowolona. Luteinę natomiast właśnie poznaję...

      Usuń
  4. A ja takie tabletki omijam szerokim łukiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tak jak Ty, im cieplej tym lepiej
    jestem w swoim żywiole od 26 st w górę ;)
    zawsze powtarzam, że w złym kraju się urodziłam i mimo, że jestem bladziutka to mam 'murzyńskie' korzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w "klubie" ciepłolubnych :) Dobrze wiedzieć, że nie jestem aż tak dziwna, jakby się mogło wydawać...

      Usuń
  6. Ja też się wyleczyłam z solarium :D Chyba zainwestuję w Beta Solar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przyjmuję takich tabletek, ale post mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beta solar mnie zaciekawił. Kiedyś łykałam inny suplement o takim działaniu - byłam zachwycona z efektów. Lubię piękną opaleniznę w granicach rozsądku oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś brałam inny suplement na słońce i faktycznie efekty były widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zszokowana tym co Was spotkało, masakra, jak lekarz mógł to w ogóle zignorować, eh a wydawało mnie się, że już nic mnie nie zaskoczy.. :/ co do suplementów, fajnie to :) ciekawe czy u mnie by się sprawdził beta solar, bo ja od zawsze opalam się baaardzo powoli i na początku jestem czerwona, brązowieję później.. ale za to długo mi się opalenizna trzyma. Może wypróbuję :) Pozdrawiamy Ciebie i oczywiście Demona :) i zapraszamy do nas, nowy post już czeka na komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pielęgniarka nawet lekarza nie wezwała, bo to nie zagrożenie... I cały dzień następny się dziecko męczyło zanim raczyli wyjąć mu z oka wbite drobinki...

      Usuń
  11. Intrygują mnie te suplementy :) Niestety, mój żołądek źle na nie reaguje :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Marta zapraszamy do nas na ptromocję, może zechcesz skorzystać z atrakcyjnej oferty przygotowanej przez Femi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Solare bardzo mi podoba się, nie stosowałam go, ale z tego co opisujesz świetny, stosowałam tego typu suplementy Onebiola, świetnie sprawdziły się ;)
    Miłego dzionka Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ech kiedy te kapiele sloneczne nadejdą

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedyś brałam beta karoten, teraz tylko multiwitaminkę FALWIT.
    wszystko w jednym

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa bio luteiny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem jak się spisze ten produkt przy pełnej kuracji.
    A z tym zimnem to mam podobnie, jestem typowym zmarźlakiem i wiecznie mam zimne dłonie i stopy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, to może trochę nie pasujesz do naszego klimatu :D Choć zawsze mogło być gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. swgo czasu za namową koleżanki jadłam beta karotem -i rzeczywiście opelałam się na brązowo a nie na czerwono, skóra nie schodziła i bardzo mi to odpowidało - właśnie Marta przypomniałaś mi, że juz chyba najwyższy czas, na to by zaopatrzyć się w aptece

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję! Każda opinia jest dla mnie cenna.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących.

Komentarze naruszające zasady dobrego wychowania, netykiety, przepisy prawa lub powszechnie uznane za obraźliwe będą usuwane.