środa, 29 sierpnia 2012

Moje 1 rozdanie!!!

 
 

Witam i zapraszam na moje pierwsze rozdanie!


Mam nadzieję, że spotka się ono z ciepłym przyjęciem z Waszej strony. Początkujący mają naprawdę trudno, ale staram się, uczę i potrzebuję wsparcia. Mój blog ma dopiero kilka dni. Jednocześnie ogromnie dziękuję osobom, które już mnie dostrzegły, a Was pragnę zaprosić do odwiedzania mojego bloga.



W skład zestawu wchodzi:


1. Koszulka satynowa, biała marki Moraj (rozmiar 36/38)
2. Dezodorant Rexona Women Cotton Dry
3. Chłodząco-kojący żel do nóg i stóp Paloma Food SPA
4. Książka: "Pocałunek nocy"Sherryilyn Kenyon, Wydawnictwo Mag

Wszystkie produkty są nowe i nieużywane, koszulka w oryginalnym opakowaniu wyjmowana jedynie do zdjęcia.

Tutaj możecie zobaczyć profil marki Moraj: http://www.moraj.pl/


ZASADY ROZDANIA:

Odpowiedz na pytanie: Jaki kosmetyk do pielęgnacji ciała uważasz za najlepszy?

1. Musisz zostać publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Mile widziane także komentarze pod opublikowanymi postami.
3. Musisz wypełnić formularz wg wzoru:

Obserwuję jako:
e-mail:
Notka o rozdaniu: TAK(+ link)/NIE
Odpowiedź na pytanie:
Możesz zamieścić notkę na swoim blogu o moim konkursie, ze zdjęciem z oraz kilka podstawowych informacji na jego temat (3 pkt) lub umieścić zdjęcie wraz z odnośnikiem do konkursu na pasku bocznym (3 pkt).
Osoby, które zamieszczą najwięcej komentarzy pod postami na moim blogu otrzymają po 3 pkt (oczywiście o ile będą chciały wziąć udział w konkursie:))



Rozdanie trwa od dziś, tj.: 29.08 do 30.09.2012

Zwycięzca zostanie wybrany i poinformowany e-mailem o wygranej. Zwycięzcę wybiorę ja na podstawie zamieszczonych odpowiedzi na pytanie oraz dodatkowych punktów. Wyniki wygranej podam maksymalnie do 3 dni po zakończeniu rozdania.
Wysyłka na mój koszt (tylko na terenie Polski).

Warunek: Aby rozdanie mogło się odbyć, musi się zgłosić minimum 20 osób.

Wszystkich zapraszam serdecznie i liczę na miłe przyjęcie.




Wyłonienie zwycięzcy nie spełnia kryteriów loterii ani gry losowej i nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27 z pozn. zm.)









Mam nadzieję, że nagroda się Wam spodoba i weźmiecie udział :)
Pozdrawiam i zapraszam!


60 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczełam obs-lady1307
    baner prawa storna- http://magicwordcherry.blogspot.com/
    Notka-Nie
    mail-lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Poproszę jeszcze odpowiedź na zadane pytanie :)

      Usuń
    2. hi :)

      Odp.
      Aktualnie moim numerem jeden w pielęgnacji ciała jest peeling z Joanny ponieważ świetnie wygładza i oczyszcza skórę ;)

      Usuń
  3. Obserwuję jako: Wiedźminka
    e-mail: a_rey@wp.pl
    Notka o rozdaniu: NIE
    baner : tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Poproszę jeszcze odpowiedź na zadane pytanie :)

      Usuń
    2. Jaki kosmetyk do pielęgnacji ciała uważasz za najlepszy?
      Myślę, że będzie to brązujący balsam do ciała Eveline. Ładnie ''poprawia'' kolor bladej skóry, ujędrnia i nie śmierdzi. :)

      Usuń
  4. Obserwuję jako: Niuka1110
    e-mail: Niuka1110@wp.pl
    Notka o rozdaniu: TAK (sto-niebieskich.blogspot.com)
    Moim hitem jest krem pielęgnacyjny od Bambino, chociaż pisze ,że jest przeznaczony dla dzieci. Od kiedy go stosuje mój problem ze suchą skórą zniknął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pełny komentarz :) i wsparcie :)

      Usuń
  5. Hej,
    obserwuję jako kubekczekolady
    phideaux18@gmail.com
    notka - http://naratunekwlosom.blogspot.com/p/rozdania.html
    baner - nie

    Ulubiony kosmetyk do pielęgnacji ciała to peeling - koniecznie jakiś owocowy, bo jestem maniaczką takich zapachów - i masełko do ciała :) Obecnie moimi faworytami są te z Czterech Pór Roku. Po takich przyjemnościach skóra jest głądka mięciutka i dopieszczona :)
    Lubię także czasem po prysznicu wetrzeć w ciało jakiś olejek np. z Alterry :)

    Koszulka wygląda ślicznie, bardzo mi się pdooba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję za wyczerpujący komentarz :)

      Usuń
  6. Obserwuję jako: Ewelajna
    e-mail: ewelincia112@wp.pl
    Notka o rozdaniu: NIE
    banner: ewelina-szlabs.blogspot.com

    Numer jeden w mojej kosmetyczce to balsam ujędrniający. Żadne kremy i mleczka nie zostawiają mojej "galaretki" po użyciu tak gładkiej i kuszącej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Marta
    e-mail: zmojegopunktuwidzenia92@gmai.com
    Banner: http://zmojegopunktuwidzenia92.blogspot.com/

    Moim ulubionym kosmetykiem do pielęgnacji ciała jest oliwka Babydream(teoretycznie dla dzieci). To mój hit, gdyż jest: tańsza, wydajniejsza od oliwki Hipp, ma bardzo dobry skład, jest wielofunkcyjna. Sprawdza się u mnie nie tylko stosowana na skórę po kąpieli, ale również do skórek, olejowania włosów. Śmieszna cena za naprawdę rewelacyjną jakość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy na Twoim blogu będzie można kiedyś przeczytać coś innego oprócz recenzji produktów otrzymanych od portalu uroda i zdrowie? Czy blog będzie poświęcony jedynie testowanym produktom? Jakie masz plany związane z blogiem?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, w tym momencie oddaję się testowaniu na blogu. Moje artykuły i recenzje książek można znaleźć na portalu UiZ (klik zakładki). Może rozszerzę i bloga - jestem dopiero od kilku dni w sieci jako bloggerka:)

      Usuń
    2. A jak to zrobiłaś, że od kilku tygodni jesteś w sieci a tak dużo produktów już dostałaś od UiZ?

      Usuń
    3. Od kilku dni mam swojego bloga, z Redakcją UiZ współpracuję od kilku lat, wystarczy poznać portal.

      Usuń
  9. Obserwuję jako: Kayah Planeta
    email: planetakayah@gmail.com
    notka/baner: nie
    odpowiedź na pytanie: Ulubieńcami są mleczka do ciała, szczególnie Nivea Baby - delikatne, dobrze nawilża.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam banerek, a w jutrzejszej notce ( automatycznie o 8.30 ma się pojawić) będzie jeszcze zaproszenie:) wykorzystałam Twoje zdjęcie, link jest:)

      Usuń
    2. Kłaniam się niziutko. Dzięki wielkie :) Powiedziałabym, że moja wdzięczność będzie Cię ścigać, tak mawia mój tata, ale to jest takie banalne stwierdzenie.
      Ściskam wirtualnie :):)

      Usuń
  10. obserwuję jako: moooni-que
    email: mon92@vp.pl
    baner: tak, pasek boczny: www.moooni-que.blogspot.com
    odpowiedź na pytanie: moim ulubieńcem jest owocowe masło do ciała np. z Bielendy, które otula moje ciało pięknym zapachem i dodatkowo je nawilża! nie ma nic przyjemniejszego po kąpieli niż zafundować sobie takie owocowe nawilżenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje jako ashny
    aleksandra7657@wp.pl
    Banner tak
    notka - nie

    Odpowiedź - Według mnie najlepszy kosmetyk do ciała to peeling ! nic go nie zastąpi ze wZględu nie wiele właściwości. Po pierwsze peelingi są zazwyczaj w praktycznych i poręcznych opakowaniach , poza tym mają cudowne owocowe zapach i intensywne kolory ;) Nie dość , że świetny design to i funkcjonalność , peelingi pozwalają nam zachować zdrową i piekną skórę całym rokiem. Idealnie nadają się do domowego SPA , złuszczają stary naskórek dzięki czemu skóra jest po prostu zdrowa. Pomagają nam także w bitwie w ktorej przeciwnikiem jest cellulit :)
    Tak więc peeling jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banner jest na stronie- http://testyirecenezje.blogspot.com/

      Usuń
    2. Ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  12. Obserwuję jako: Rincewind99
    e-mail: rincewind9998@gmail.com
    Notka o rozdaniu: TAK - banner http://rincewind99.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Mój ulubiony kosmetyk to peeling do ciała o zapachu bzu (Joanna). Uwielbiam go, bo od momentu otwarcia opakowania otula mnie cudowny zapach kwitnącego bzu, który jest moim ulubionym... i utrzymuje się on jeszcze długo po uzyciu. Poza tym, taki peeling to jeden z niewielu kosmetyków, których działanie widać błyskawicznie - zaraz po użyciu cialo robi się cudownie wygładzone i zupełnie inne w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromnie dziękuję za komentarz :) i przyłączenie się do obserwatorów :)

    Tak peeling Joanny jest świetny, pisałam o nich w sierpniowych recenzjach: http://martafigluje.blogspot.com/2012/08/peeling-bzowy-joanna-opinia.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Tanika i Wojtas
    e-mail: tanika@mailmix.pl
    Notka o rozdaniu: Nie
    Banerek z linkiem: Tak http://dobredlaurody.blogspot.com/
    Najlepszy kosmetyk do ciała... Nie będę wymienić jednego, ponieważ jest wiele kosmetyków bez których nie potrafiła bym obejść się - żel pod prysznic, mydła naturalne, balsamy, mleczka, peelingi, musy...
    Jest tego wiele, ale najlepszy kosmetyk do ciała to ten, który ma doskonały skład, piękny zapach, skuteczne działanie, widoczne efekty oraz zapewnia wielką przyjemność stosowania :)
    ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ślicznie. Pozdrawiam w ten mglisty poranek :)

      Usuń
  15. Marta ciekawa jestem jak to się organizuje takie rozdania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic trudnego: robisz fotkę rzeczy, które masz ochotę "rozdać", wymyślasz regulamin i ogłaszasz na stronie bloga. I już :)

      Usuń
    2. Właśnie najzwyczajniej na świecie, a dalej to już samo jakoś się rozkręca. Jak widzisz, u mnie jeszcze nie ma wymaganego minimum, więc reklama jest istotna, a dla początkujących (jak ja) nie jest to łatwe...

      Usuń
    3. Coś wiem na ten temat, niestety...

      Usuń
    4. Tak niestety, chyba nikt tu już nie zagląda - czy powtarza się posty, czy jak, no sama nie wiem :(

      Usuń
    5. Napisz krotkiego posta przypominajacego o rozdaniu. Moze ktos sie jeszcze zglosi. Daj info o rozdaniu na roznych portalach np.uroda i zdrowie, wizaz...gdzie sie tylko da :*

      Usuń
    6. Dzięki, zrobię na weekend przypomnienie. Info było i na portalu i nawet wyjątkowo na blogu Testujemy Kosmetyki (UiZ).

      Usuń
    7. Malinka a Ty nie biezesz udzialu w rozdaniu???

      Usuń
  16. Martuś tak jak pisałam tak i robie :)
    Biorę udział w rozdaniu!!!

    Obserwuję jako wykowna
    E/mail sawyka.se@gmail.com
    Notka o rozdaniu Tak http://minmakeuptable.blogspot.se/2012/09/rozdanie-u-marty.html

    Baner Tak minmakeuptable.blogspot.com
    Odp. Moim zdaniem najlepszym kosmetykiem do pielęgnaci ciała jest peeling. Używając peelingu pozbywamy się martwego naskórka i jednocześnie zapewniamy sobie fajny masaż. Skóra po peelingu jest odświeżona ( jak nowa ), delikatna i mięciutka jak skóra małego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Frambuesa
    e-mail: dagusss93@o2.pl
    Notka o rozdaniu: NIE - baner z boku http://frambuesa4.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Moim najlepszym kosmetykiem do pielęgnacji ciała jest peeling , ale ,żeby nie pójść na łatwiznę ,to nie taki delikatny ,zwykły zakupiony w drogerii. Swój peeling robię z kawy i ulubionego żelu . Taki najlepiej wygładza skórę ,nadaje ładny koloryt i cuuuudownie pachnie :)


    Aj dopiero teraz zauważyłam Twoje rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Isia
    e-mail: asiulka.slazak@wp.pl
    Notka o rozdaniu: info na pasku bocznym:) www.isia-isia.blogspot.com

    Odpowiedź: Uwielbiam wszelkie balsamy do ciała.. Ujędrniające, wygładzające, nawilżające ... a jeśli przy tym pięknie pachną to w moim przekonaniu stają się zdecydowanie najlepszym produktem jeśli o chodzi o pielęgnację ciała!
    Można wziąć długą kąpiel, a nawet szybki prysznic, ale nic nie odpręży nas tak, jak ulubiony zapach balsamu, który jeszcze na długi czas pozostanie na naszej skórze i sprawi, że będzie gładka jak jedwab.
    A poza tym, czy nie milej zasypia się, kiedy dookoła czuć unoszący się zapach truskawek, czekolady lub wanilii?
    Uwielbiam balsamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. czarnulkaa
    klaudia.sobolewska277@wp.pl
    notka http://modelinkaaa.blogspot.com/2012/09/111-bielenda-orzech-bursztyn.html


    zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a najbardziej to lubie i wszystkim polecam masla do ciala Mariza

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  20. Odpowiedz na pytanie: Jaki kosmetyk do pielęgnacji ciała uważasz za najlepszy?

    Obserwuję jako: Chelsea-Lena
    e-mail: chelsea@onet.pl
    Notka o rozdaniu: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Moim zdaniem, najlepszy kosmetyk do pielęgnacji ciała, to złuszczający żel pod prysznic z miętą i maliną - z Nature Secrets z Oriflame'u :) na prawdę polecam!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Sweetheart90
    e-mail: mala5102@wp.pl
    Notka o rozdaniu: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Moim najlepszym kosmetykiem do pielęgnacji ciała jest balsam brązujący Dove Summer Glow, dlatego że jestem strasznym bledziochem a dzięki niemu moja skóra nabiera delikatnego brązowego koluru, a do tego świetnie nawilża:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisac o jego nieziemskim zapachu :)

      Usuń
  23. Hej:) Obserwuję jako Madzia B, a a blogu załączę informację o rozdaniu.

    http://my-life-my-passions.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedź:

    Uważam, że do pielęgnacji ciała najlepsze są kosmetyki firmy eveline. Ich bogaty wybór, efektywność i cena sprawiają, że są wyjątkowe:)!Szczególnie polecam serię slim extreme 3D:)! Nawilżają, ujędrniają, formują ciałko i przyjemnie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: zmisia
    e-mail: zmisia@o2.pl
    Baner ; http://zmisia.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Nie istnieje jeden najlepszy kosmetyk, bo każda z nas ma takich kosmetyków mase.. Moimi hitami sa; nazwyklejsza maść z witaminą A - jest idealna na wszystko, na każdą rankę, na nawilżenie na końcówki włosów, na paznokcie, na oparzenia na wszystko.. zawsze mam ją w torebce, drugim moim hitem jest olejek rycynowy , również na włosy, paznokcie, oraz brwi i rzęsy, 3 są zwykłe fusy z kawy do których dodaje troche płynu pod prysznic i mam darmowy niesamowicie dobry oraz niesamowicie skuteczny peeling, co do innych kosmetyków nie umiem żyć bez pefum, kulki pod pachę, oraz najlepszej na świecie odżywki kallos latte ;) i wielu, wielu innych .. bardzoo długo by wymieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Nimva
    e-mail: nimva@op.pl
    Notka o rozdaniu: TAK (banner) http://babska-torebka.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Za najlepszy kosmetyk do ciała uważam żel aloesowy :) Uwielbiam kosmetyki, ale zdaję sobię sprawę z zagrożenia jakie niesie nadużywanie na sobie chemii. Dlatego dla siebie i swoich najbliższych szukam bardziej naturalnych rozwiązań, które do tego już nie raz okazały się skuteczniejsze.

    Zniszczyłam sobie kiedyś skórę nadmiernym opalaniem i skutki odczuwam do dziś. "Przerobiłam" już dziesiątki drogeryjnych nawilżaczy i wszystkie dawały tylko powierzchowny efekt. Tzn. póki nie zmyłam nawilżającej wartewki ze skóry wydawała się nawilżona. Aż odkryłam znany naszym babciom aloes :) On naprawdę odżywia, a nie daje poczucie nawilżenia. Mogę się nim posmarować raz a póżniej zrezygnować na kilka dni, a moja skóra nadal jest gładka.

    Do tego jest bardzo wszechstronny co pozwala oszczędzić dużo miejsca :) Np można używać go do twarzy, ust, całego ciała, do pilingu skóry głowy, jako odżywka o włosów.. Wszędzie tam gdzie potrzebne jest nawilżenie i regeneracja. Dodatkowym plusem jest to, że taki żel można kupić gotowy, albo zrobić samemu z aloesu z parapetu. Albo z soku kupionego w aptece. Ten można dodatkowo użyć jako tonik do twarzy lub mgiełkę do włosów. No i oczywiście pić :)

    No po prostu graal wśród kosmetyków :D Przepraszam, że tak rozwlekle, jakoś tak już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzisiaj dostałam wygraną:) Dziękuję za paczkę, za przemiły liścik:))) Przesyłam uśmiech, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję! Każda opinia jest dla mnie cenna.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących.

Komentarze naruszające zasady dobrego wychowania, netykiety, przepisy prawa lub powszechnie uznane za obraźliwe będą usuwane.