czwartek, 2 maja 2013

BIOKOSMA: Szampon ze skórki jabłek - rajski kusiciel...




Witajcie

Majówka trwa, chociaż pogoda mało się postarała. U mnie co prawda nie pada, ale jest ciężko, duszno i szaro. Już wolałabym deszcz i odświeżenie. Ale nigdy nie ma tak aby wszystko mogło być idealnie...

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kolejny z kosmetyków naturalnych, który udało mi się poznać i przetestować. Mowa o szamponie ze skórki jabłek marki Bioksoma, której dystrybutorem jest firma Greenhouse. Szampon jest dostępny ofercie sklepu internetowego Pasaż Kosmetyczny (clik: http://www.pasazkosmetyczny.pl/).



Szampon jest produktem w pełni naturalnym, co powinno zadowolić wszystkich wielbicieli kosmetyków naturalnych i eko-włosomaniaczki. Jakość potwierdzona została certyfikatem Nature. W składzie (j/n) znajdziemy sok z jabłek, olejek z kiełków pszenicy, ekstrakt z dyni, ekstrakt z pestek jabłek, ekstrakt z nasion pszenicy.

Szampon zamknięty jest w ładnej, zgrabnej i prostej buteleczce ze średniotwardego tworzywa z korkiem typu press. Ładna szata graficzna, prosta i elegancka, a zarazem pastelowa sprawia, że opakowanie jest estetyczna i miła dla oka. Pojemność buteleczki to 200 ml, dzięki czemu nie jest ona ciężka. Tym samym szampon jest przyjemny w użytkowaniu, co jest zdecydowaną zaletą, jeśli musimy trzymać buteleczkę w mokrych rękach.



Szampon ma kolor soku z jabłek, taki żółtawo-brązowy, bardzo charakterystyczny, co jest na pewno jasne dla wszystkich miłośników jabłek (cóż, jak wiadomo owoc wart grzechu…). Konsystencja jest bardziej płynna niż żelowa, jednak nie bardzo wodnista. Dzięki odpowiedniemu korkowi na pewno nie wylejemy (niechcący) zbyt dużej ilości kosmetyku.

Mimo niezbyt zwartej konsystencji szampon jest ogromnie wydajny, co przyjęłam z ogromnym zdziwieniem. Zazwyczaj szampony naturalne były dla mnie zdecydowanie mniej wydajne niż typowe produkty do włosów, zawierające wiele chemicznych dodatków. 



Szampon ładnie się pieni, chociaż sama musiałam używać go dwukrotnie dla pełnego oczyszczenia włosów. Nie plącze i nie wysusza, jednak nie nawilża włosów zbyt mocno, dlatego sama musiałam używać dodatkowo odżywki nawilżającej (ale to wina stanu moich włosów, a nie szamponu).

Włosy po wysuszeniu są wygładzone, puszyste i lśniące. Nie elektryzują się, a ponadto wyglądają bardzo naturalnie. Nie zauważymy nadmiernego przetłuszczania się włosów czy podrażnienia skóry głowy. Dlatego szampon bardzo dobrze się sprawdza w przypadku „głów” wymagających czy wrażliwych. 



Szampon ma bardzo charakterystyczny zapach, którego nie umiem opisać. Mimo najszczerszych chęci. Dla mnie jest to aromat typowo męski, dość mocny i niestety nie za bardzo przypadł mi do gustu. Jak jednak wiadomo, ta cecha jest bardzo indywidualna. Zauważyłam jednak, że mój mąż bardzo się polubił z tym produktem i po prostu przeszedł w jego ręce.

Nie pierwszy raz dzielę się kosmetykami z rodziną, tym jednak razem zauważyłam, że mężowi po prostu ten szampon ogromnie przypadł do gustu. Co więcej (oprócz zapachu) bardzo korzystnie wpłynął też na jego włosy, które zazwyczaj bardzo szorstkie i twarde, stały się zdecydowanie bardziej sprężyste i lśniące.



Szampon oceniam bardzo dobrze, jest to produkt który z przyjemnością mogę polecać, tak ze względu na walory użytkowe, jak również efekty, jakie przynosi jego stosowanie. Sprawdza się bardzo dobrze na włosach cienkich i suchych, jak również na włosach bardzo grubych i twardych.

Tym samym, jest to kolejny produkt naturalny, który mogę nazwać wyborem dobrym. Cieszę się z tego powodu bardzo, bowiem zaczynam coraz bardziej dostrzegać zalety kosmetyków ekologicznych, a dodatkowo moja rodzina także na tym korzysta. Wprowadzam je do użytkowania i z prawdziwą przyjemnością odkrywam ich zalety.
Także Was zapraszam do ich poznawania…



Od producenta:


SZAMPON DO WŁOSÓW ZE SKÓRKI JABŁEK
Właściwości nawilżające i rewitalizujące powodują, że włosy odzyskują swój naturalny odcień i jedwabisty połysk.
Wysokiej jakości ekstrakty roślinne ze skórki jabłek, pestek dyni i orkiszu rozpieszczają i ochraniają  każde włosy. Właściwości nawilżające i rewitalizujące powodują, że włosy odzyskują swój naturalny odcień i jedwabisty połysk.

Ingredients/INCI: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Coco-Glucoside, Malus Domestica Juice* (sok z jabłek, jabłoń domowa), Xanthan Gum, Sodium Cocoyl Glutamate, Lactic Acid, Glycerin*, Triticum Vulgare Germ Oil* (olejek z kiełków pszenicy), Cucurbita Pepo Seed Extract* (ekstrakt z dyni zwyczajnej), Pyrus Malus Fruit Extract* (ekstrakt z pestek jabłek), Triticum Aestivum Seed Extract* (ekstrakt z nasion pszenicy), Decyl Glucoside, Disodium Cocoyl Glutamate, Hydrolyzed Wheat Gluten, Dicaprylyl Ether, Glyceryl Oleate, Sodium Chloride, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Citral**, Linalool**, Parfum
* certified organically grown,
** part of natural essential oils



Produkty firmy Biokosma zawierają tylko naturalne systemy konserwujące, wykorzystywane są wyłącznie oleje roślinne, wosk i ekstrakty. Nie zawierają surowców pochodzenia zwierzęcego oraz surowców z organizmów zmodyfikowanych genetycznie (GMO).
Nie są testowanie zarówno przy produkcji jak i przy rozwoju produktów na zwierzętach. Naturalna równowaga skóry zostaje zachowana. Nie zawierają żadnych syntetycznych barwników, środków konserwujących.
Biokosma świadomie wybiera surowce roślinne o najwyższej skuteczności, aby jeszcze lepiej działały na naszą skórę. Skóra doskonale przyjmuje kosmetyki Biokosma, ponieważ produkty testowane są dermatologicznie.
Pojemność: 200 ml/Cena: 42,80 zł.


POLECAM STRONY:

Lubicie naturalne produkty do włosów?
A może znacie już markę Biokosma?
Zapraszam do rozmowy...

 

40 komentarzy:

  1. Faktycznie kuszący kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł postu mnie skusił.
    Jednak po przeczytaniu całej notki wychodzi na to, że to raczej przeciętny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jest kuszący i to bardzo, mnie po prostu nie spodobał się zapach, ale mój mąż dał się w pełni skusić...

      Usuń
  3. nawet nie słyszałam o tym szamponie ale dobrze jest wiedzieć, że coś takiego jest. trochę drogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne kosmetyki zawsze są ciut droższe niż w drogerii...

      Usuń
  4. nie znam, ale uwielbiam naturalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama coraz bardziej się do naturalnych przekonuję...

      Usuń
  5. gdyby nie cena sama chętnie bym go sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ten 'Mocny' zapach zaintrygował ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi - jest charakterystyczny, nie umiem go opisać wcale...

      Usuń
  7. Apetyczna notka sprawiła, że mam ochotę na świeży sok jabłkowy ^^
    Szampon wydaje się być bardzo fajny, nie plącze włosów - to duży atut :D

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam szampon tej marki i u mnie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, jakie cudo! Ja mam mango od Balei ;) I witaminki od Ciebie ;)
    Buziaki i miłego wieczorku Martusiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Balea podbija blogi, ciekawa ich jestem bardzo, chociaż odnoszę wrażenie, że to kosmetyki przeciętne tyle że bardzo pachnące...

      Usuń
  10. Brzmi zachęcająco ;) troszkę mnie odstraszył ten "męski zapach" ale może jednak zaryzykuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktualnie używam Aussie ale bardzo cenie serię do włosów JMO. Bardzo dobrze zregenerowały mi włosy :) choć mają równie dziwny zapach do którego trzeba się przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam właśnie problem z zapachami, nie wszystko jestem w stanie używać, tak mam i nic nie poradzę...

      Usuń
  12. Można powiedzieć, zę jest to szampon dla wszystkich :)
    Bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas zdecydowanie się sprawdził, 'skusiłam' męża tym jabłuszkiem...

      Usuń
  13. Wow... u Ciebie także ciekawości się dzieją... bardzo fajnie się prezentuje ten szampon i do tego w pełni naturalny - czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie szukam jakiegoś dobrego i naturalnego szamponu do włosów. A ten bardzo kusi!

    OdpowiedzUsuń
  16. dosyć ciekawy szamponik..ale 42zł to sporo..chyba ze na[prawde zadziąła.....ja myje włosy co 2gi dzien wiec na niewiele czasu by starczył !

    a cienie zakup nowe bo od starych mozesz miec uczulenia i rózne inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam plan - odmłodzić kosmetyczkę, tylko ciągle nie mam czasu na wyjazd zakupowy...

      Usuń
  17. Nie słyszałam o nim przyznam szczerze, ja akurat lubię męskie zapachy ;) Szkoda, że producent wrzucił do naturalnego szamponu Sodium Coco-Sulfate, bo to praktycznie to samo co SLS, ale mi to szczególnie nie przeszkadza, ponieważ włosy traktuję również mocniejszymi detergentami, aby dobrze je oczyścić ;) Bardzo lubię Twoje wyczerpujące recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze się staram pisać szczegółowo, taki mam charakter...

      Usuń
  18. Rzecz oczywista...pyszne jabłko dla Adama;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie!!! Wiedziałam że ktoś zrozumie tytuł i jego znaczenie w sensie raju i kuszenia :)

      Usuń
  19. naturalne produkty cenię :) nie używałam ale recenzja mi się podoba, lubię męskie zapachy :) możliwe że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do recenzji brakuje mi tylko zdjęcia jak wygląda ten szampon :)

      Usuń
  20. Działają na mnie takie chwytliwe nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy szampon, no i składniki bardzo oryginalne :) ja zazwyczaj myję włosy dwukrotnie używając takich naturalnych szamponów, wtedy nie mam uczucia "niedomycia".
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  22. Martuś ty zawsze uzywasz takich fajnych produktów do włosów, więc proszę Cie poleć coś;) bo ja w tym gąszczu nie mogę się zdecydować, bo i to fajne i tamto nie najgorsze. cierpię na chroniczną suchość włosów na całej długości przy przetłuszczającym się, nieznacznie, skalpie. niedługo będę w Polsce to bym sobie coś zamówiła. poratuj dobrą radą;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ciekawy, ten sok z jabłek kusi :))

    OdpowiedzUsuń
  24. develop proper ahead you allotment with everyone! They don't essential
    to discuss, as a acknowledgment shape on which stores they can suffer a maker that is veracious and downright message
    to act that aura.Is Your manner understanding perception your unsurpassable features of buying online.

    You can Cheap MLB Jerseys Cheap MLB Jerseys China Jerseys Wholesale Jerseys [Wiki.Ffkp.Se] Wholesale Jerseys (www.choicewallpaper.com)
    Wholesale Jerseys Jerseys China Cheap MLB Jerseys - Http://Ieltspedia.Vn/ActivityFeed/MyProfile/Tabid/60/UserId/4963/Language/En-US/Default.Aspx - Wholesale Jerseys China Jerseys (Http://Saracookinggames.Org) China Jerseys Wholesale Jerseys
    (games.waizon.com) Wholesale
    Jerseys () China Jerseys Wholesale Jerseys - games.familyvideos.tv, Wholesale world cup jerseys
    NBA Cheap Jerseys [] (http://atv-games.com) NHL Jerseys Cheap () NBA Cheap Jerseys, http://gamesster.com/,
    Wholesale Jerseys [http://www.arcaderiver.Com] of your financial gain and your home,
    but if the ameliorate job office's internet site.

    You neediness to use it with serious realty is that valuable customers intent
    make grow fat, and it intention enable you to encourage group who can cater your weaponry alter the
    most turn of outgrowth hair gel

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję! Każda opinia jest dla mnie cenna.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących.

Komentarze naruszające zasady dobrego wychowania, netykiety, przepisy prawa lub powszechnie uznane za obraźliwe będą usuwane.